piątek, 2 sierpnia 2013

Inspiracje #2

Przyszedł czas na drugi tydzień inspiracji :). Dziękuje Wam bardzo za miłe przyjęcie mojej nowej formy. Mam nadzieje, że każdy kolejny tydzień będzie dla Was interesujący i chętnie będziecie do niego wracać :).

Wszystkie Wasze komentarze czytam, są dla mnie ogromnie miłe! Jak tylko mogę staram się odpisywać na Waszych blogach. A oto kolejna inspiracja :).


1. Koktajl bananowy! - Ostatnio zaprzyjaźniłam się z blenderem, a efektem są właśnie pyszne i zdrowe koktajle. Przepis już w poniedziałek ;). (zdjęcie własne)

2. Perseidy - polecam patrzenie na niebo nocą :). Rozpoczął się "sezon" na perseidy czyli na jeden z najaktywniejszych rojów meteorów. Radiant znajduje się właśnie w gwiazdozbiorze Perseusza, który jest pozornym punktem, z którego we wszystkich kierunkach wylatują "spadające gwiazdy" ;). Zapiszcie sobie 12 sierpień w kalendarzu! Wtedy jest maksimum, nawet do 120 na godzinę! (zdjęcie własne zrobione za pomocą programu Stellarium)

3. Rusałka osetnik - Uwielbiam motyle! Tego miałam okazję poznać nad morzem, trochę się poganialiśmy, ale moja cierpliwość została nagrodzona :).. Piękny jest.. (zdjęcie własne)

4. Książka "Milczenie owiec" - Czerwony smok przeczytany, czas na kolejną część :). Musicie uwierzyć mi na słowo, że to Milczenie owiec, ale tak pięknej okładki zakryć nie mogłam :D. Na zdjęciu Zmierzchnica trupia główka :). A książki polecam! (Źródło)

5. Zgadzam się po prostu w 100% :D.

6. Tak mogłoby wyglądać moje wesele - uwielbiam to zdjęcie. Nawet nie wiem skąd je już mam. Ale bardzo mi się podoba, polne kwiaty, żarówki jako lampiony, to jest coś!

7. Morele! - były maliny, są morele :). Bo to nimi zajadałam się ostatnio. Pycha! (Źródło)

8. Muszle - uwielbiam zbierać je nad morzem. Takich nad polskim morzem nie znajdziemy, ale i tak lubię się tak odprężać :). (Źródło)

9. Ciasto francuskie z morelami - mieliśmy moreli nawet sporo :). Zrobiłam ciasto, przepis niebawem ;). (zdjęcie własne)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100% co do zdjęcia z wakacjami hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, dobry tekst o wakacjach :D
    A te żarówki dają magiczny klimat :D a takie niby nic :D

    OdpowiedzUsuń