piątek, 1 listopada 2013

Art journalowe candy

Dziś jest piątek, a piątki oznaczają na moim blogu inspiracje. Ale nie tym razem :). Dziś przychodzę do Was z candy :).

Oto co dla Was przygotowałam:


Jest to mini zestaw do art journalowania :).

W skład wchodzi:

  • Art journal zrobiony przeze mnie (format C6)
  • Kilkanaście stron papieru z książki pisanej gotykiem
  • Tagi z arkusza papieru UHK
  • Tagi do samodzielnego pocięcia z arkusza Primy
  • Serwetki
  • Kwiatki
  • 5 wstążek, tasiemek, w tym moja ukochana bawełniana taśma!
Na razie to tyle :).. Mam nadzieje, że zestaw będzie dla Was początkiem do rozpoczęcia świetnej zabawy z art journalowaniem :).

Zasady są proste:
  • Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie proszę wstaw baner na swoim blogu i napisz komentarz pod tym postem.
  • Jeśli jesteś obserwatorem mojego bloga dodaj drugi komentarz.
  • Jeśli lubisz moją stronę na FB to możesz dodać trzeci komentarz.
  • Wysyłka tylko na terenie Polski
Losowanie 1 grudnia :D.

Może nagroda nie jest jakaś ogromna, ale włożyłam w to swoją pracę, więc mam nadzieje, że ktoś będzie nią zainteresowany :).

Pozdrawiam!

75 komentarzy:

  1. Na pewno Twój art journal jest piękny, wprawdzie nie lubię zapisywać się jako pierwsza, ale co tam, niechaj będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jako obserwatorka bloga wpisuję się po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam nadzieję, że będzie mało zainteresowanych :P
    Baner wisi na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I na FB też lubię, już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, widzę, że Chimerka ostro walczy :D:D
    Rewelacyjnie się spisałaś z tym zeszytem, będzie mi się po nocach śnił!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chętnie przygarnę jak szczęście mi dopisze

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja z wielką ochotę będę numerkiem 9 :) może okaże się szczęśliwy!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy przygotowałaś. Nie robiłam jeszcze art journal'u ale z przyjemnością obejrzałabym na żywo Twój. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje już jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako : Aleksandra Sz

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie na Fb jako : Zuzanna Sztal
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię, obserwuję od dawna, nie może mnie zabraknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Postoje w kolejce, reklamuje candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze Twoje poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce.
    Banerek wisi na pasku bocznym bloga http://www.akaatowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. i lubię na fb jako Olga F :)
    a poza tym zapraszam Cię serdecznie na candy u mnie, mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A obserwuję jako trojanda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. co Ty w ogóle mówisz, takie nagrody najlepsze są :D jedyne i niepowtarzalne :D oczywiście, chcę i ja :D może w końcu wrócę do art journalowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj !!!
    Wspaniałe prezenty przygotowałaś, z przyjemnością i wielką nadzieją o nich pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Banerek ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję ;-)
    od dzisiaj, ale już na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię na fb - Barbara Piasecka

    Chciałabym posiadać pracę zrobiona przez Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Baner wstawiony!
    martoslawa.blogspot.com (po lewej) :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fanpage na facebooku polubiony ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapomniałam o drugim komentarzu - obserwuję jako Terenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się i zapraszam również do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dołączam również do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I na fb również polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cukierachy wspaniałe więc zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I na fb też już polubiłam pozdrawiam i czekam, czekam, czekam

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne! chętnie wezmę udział w zabawie i zostanę tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie że nagroda jest super, a art journal przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką przyjemnością zapisuję się:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak również z równie wielką przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też sie dopisuję , z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  38. i obserwuję już jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy ;) baner na pasku bocznym mojego bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuję z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również staję w kolejce do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję i zapraszam do siebie
    www.ambra-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje wielkie marzenie, aby zacząć taka przygodę, więc do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie dołączę do zabawy. Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję bloga jako Maria Trczyńska

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się! :) miła piątkowa odmiana ;)
    banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się! :)
    baner: http://szalonekabanoski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się!
    http://mydreamlucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwatorem bloga też jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja się zgłaszam na to fantastyczne rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Zaobserwowałam nowe miejsce na które się przeniosłaś żeby podglądać nowe posty, ale dla zasady i tutaj jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. I polubiłam Be inspired na Fb jako Kinga W. , a teraz tylko mocno trzymam kciuki :D
    Pozdrawiam cieplutko...Kinga

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście staję w kolejce po te wspaniałości.
    Banerek jest już u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuje bloga jako Iwona M.

    OdpowiedzUsuń